Branding en positionering

Goede merken trekken klanten aan. Die voelen zich aangesproken door de boodschap (denk aan Tony’s Chocolonely). Of door het gevoel van betrouwbaarheid dat het merk oproept (denk aan Volkswagen). Of gewoonweg omdat het merk al zo lang bestaat dat het onderdeel is van onze cultuur (denk KNMI). Een sterk merk heeft een duidelijke boodschap en plek in de markt. Ofwel: een duidelijke branding en positionering.

Volg de workshop brand positioning

Ben je zelf bezig met een herpositionering van je bedrijf? Wil je nieuwe markt of nieuwe diensten aanboren? Dan is duidelijke branding en positionering een vereiste voor het succes van je inspanningen. Wij helpen je bedrijf om zijn merkboodschap en positie in de markt duidelijk te krijgen. Dat doen we in 3 workshop-sessies van een halve dag. Aan de hand van de nieuwe (of aangepaste) merkboodschap komen we samen tot mogelijke marketingacties die je kunt uitvoeren.

Inhoud

  • Workshop 1: Branding en storytelling
  • Workshop 2: Jouw ‘brand story’
  • Workshop 3: Brand marketing met content