Community management

Forums, social media, webcare, reacties op blogs – interactie met klanten gaat allang niet meer alleen via de telefonische klantenservice of het online vragenformulier. Eén ding staat vast: wie een band wil opbouwen met klanten, wie een blijvende indruk wil maken door snelle service en relevante informatie, kan niet meer zonder een community manager. Iemand die namens je organisatie de dialoog aangaat met je (potentiële) klant. Op Twitter of Facebook, via je eigen forums of blogs, op je LinkedIn-pagina, of waar dan ook.

Interim of vaste community manager

Wil je beginnen met community management? Heb je (tijdelijk) geen capaciteit? Wij ondersteunen je graag. Dat doen we door al je sociale en interactieve kanalen te monitoren. We kijken welke klanten we direct kunnen helpen, en welke we in contact kunnen brengen met de klantenservice of een specifieke medewerker. Ook rapporteren we regelmatig aan de organisatie met welke vragen en opmerkingen klanten komen. Zo kun je snel kan reageren wanneer over één onderwerp veel vragen komen. Bijvoorbeeld door hiervoor nieuwe content aan te maken.

Effectief met community management & webcare

Door effectief community management werk je proactief aan je klanttevredenheid en vergroot je het bereik van en het vertrouwen in je organisatie.