A/B-testen

Wil je je website of specifieke landingspagina’s verbeteren of verder optimaliseren? En zo je klanten een plezierige ervaring bezorgen? Dan is A/B-testen iets voor jou. Daarmee ontdek je snel welke verbeteringen zorgen voor de beste klantervaring. Wij stellen samen met jullie een rooster vast om je website planmatig op design en inhoud te testen. De uitslag hiervan bepaalt welke versie de beste is – en welke dus op je website komt.

A/B-testen van je e-mails

Wij testen niet alleen maar je website of specifieke pagina’s. Ook e-mail-nieuwsbrieven kunnen we A/B-testen. Wij ontwikkelen dan met jullie een plan om de e-mails te testen op de basis van huidige data. We kijken bijvoorbeeld naar verzendingstijd, lay-out, call-to-action en de naam van verzender. Vervolgens voeren we een aantal weken deze test uit. Aan het eind van de test heb je een duidelijk overzicht van wat beter werkt: bijvoorbeeld een groene of gele call-to-action-button, of verzenden om 7 uur ’s ochtends of 3 uur ’s middags.

Werkt andere content beter? Onze contentspecialisten kunnen je helpen de inhoud van je e-mails te verscherpen en nog meer op jullie doelgroep te richten.